Saturday 22 December 2012

EXCEED THE LIMIT

Aaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh TIDAKKKKKKKKK
Nak tahu akau exceed the limit apa untuk hari ni?TIDOOOOOOOOOO
Alamak matilah aku.Yes memanglah aku ni kalau cuti selalu je lambat bangun.Kadang-kadang solat Subuh pun di luar waktu.Tapi tak delah sampai sekali kan dengan solat Zohor.Tapi hari ni aku tak tahu dari mana aku dapat VIRUS TIDO menyebabkan aku TIDO SELAMA 12 JAM.Separuh hari kot.Ya Allah mampus aku.Dahlah study banyak lagi tak cover.Macam mana ni?HELPPPPPPPPPPPPPPP

Semalam tido lambat sebab tak boleh lelap mata.Tapi paksa juga diri tido sebab cadang nak bangun awal pegi kelas agama,Kelas agama apa benda.Bangun lambat.Orang yang pegi kelas agama dah balik dah sambung tido.Aku pulak baru bangun tido.Ya Allah pemalasnya diri ini.Jangan ikut tau.Ajaran yang teramat-amatlah sesat.Dah lah terlepas subuh terlepas kelas agama petang ni pulak ada meeting.

Bukan nak salahkan meeting.Tapi blame myself.Meeting dah bagi tau awal-awal.Sepatutnya aku bangunlah awal-awal.Siapkan mana yang patut.Ni tidak.

So mulai esok aku mesti bangun awal.Doakan aku guys.Sangat-sangat rasa diri ini tak berguna.Mak ayah dan kerajaan hantar jauh-jauh study, ni siap bagi biasiswa ingatkan belajar lah elok-elok.Ni tidak.Tido sampai EXCEED THE LIMIT.

Ya Allah tolong aku ya Allah.Ni aku rasa  boleh jadi penangan tak solat hajat ni.Tu yang virus tido senang sangat nak masuk ni.So azam aku hari ni SOLAT HAJAT DAN BANGUN AWAL ESOK.

Hopefully esok tak ulang the same mistake.Sebab  aku pernah dengar yang orang yang gagal adalah orang yang setiap kali wat kesilapan akan berazam tak nak buat lagi  tapi lepas azam tu still do the same mistake.

TAK NAK JADI ORANG GAGAL.TAK JADI ORANG HEBAT PUN TAK APA ASAL TAK JADI ORANG GAGAL................='(


Best giler time baby dulu.Mak ayah siap paksa tido lagi kalau tak cukup 12 jam.
"Dulu aku menangis sebab tak nak tido tapi sekarang mak ayah aku yang nangis tengok kalau aku tak nak bangun"


Orang lain exceed limit kat jalan raya aku plak?
EXCEED LIMIT KAT KATIL

TAK NAK JADI ORANG GAGAL.TAK JADI ORANG HEBAT PUN TAK APA ASAL TAK JADI ORANG GAGAL................='(




No comments:

Post a Comment